"Azért van olyan sok vélemény, mert a gondolatok száma végtelen, a papír pedig nem tud tiltakozni." (Kobzi János)

2013. március 21., csütörtök

Elegem van! (Szaniszló keserv)

Szaniszló Ferenc (Fotó: Plajbászblog-YouTube)

Elegem van az összes fehérfejű rétisasból, kétfejű, meg egyfejű, meg mindenfejű sasokból. Egyáltalán minden sasból. Mert ezek globalice csesztetnek állandóan. Csípnek, marnak, háborúznak. De ha harc, akkor legyen harc. Háború kell? Ám legyen! Én állok elébe. Jöhet itt nekem amerikai, német, francia, meg mindenféle ENSZ sas. A gárda meghal, de nem adja meg magát. A csatát elveszthetjük, de a háborút nem. Kitartok. Ha kell a végsőkig. Kitartás! Ez a lényeg… És Szálasi örök kegyelme.

Elegem van!
Vigyék a nyamvadt plakettjüket! Legyen nekik hadizsákmány és kenjék a hajukra, vagy akasszák az ovális irodába, hogy ne is lássam, csak szálljanak már le rólam. Egyébként is: Ki az a Táncsics? Egy nemzetidegen tótivadék.

Elegem van!
Én most leleplezem az egész világot. Mit leleplezem? Már lelepleztem! Az egész rohadt, összeesküvő, globális, libsibolsicigány világot a Washington-tengelyen innen és a Jordánon túl, egészen a Turánig. Mert drága Grespik barátom is megmondta, hogy egy kilenccsavaros sziriuszi turult nem lehet csak úgy földbe döngölni, kaszabolni, felaprítani. Kard ki kard! Japán kard… pöttyös kard… és labda és segg, mert nekem vannak még barátaim, és szövetségeseim, mi több gondolattestvéreim. Kerényitől, Matolcsyig. És fel, és támadunk, mert feltámadunk! Egyszer… Talán…

Elegem van!
Mert tudja meg mindenki, ha most még nem is látszik, de lesz itt még nemulass! Most még a fiamnak mondom, hogy a menyem is értse, mert én egy finom lélek vagyok. Azt mondom hát, hogy reszkess Amerika, mert jön a besenyő háttérhatalom, jön Vona és jön Gyöngyösi külügyminiszter és te udvariasan haza leszel küldve, mint az a hazátlan, sabbat-kőműves Mor. Legrosszabb esetben legfeljebb kiegyezünk döntetlenben, ahogy a jó és nemes galoppozó gyaloglovagok szokták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése